بسته‌بندی به‌صورت کیسه

بسته‌بندی پوکه معدنی یکی از موارد مهم در فرایند انتقال این ماده است. به دلیل درخواست‌های برخی از مشتریان محترم، ما می‌بایست پوکه را به‌صورت بسته‌بندی شده با کیسه، گونی یا جامبو ارسال کنیم. در ادامه به توضیحات مرتبط با بسته‌بندی پوکه معدنی با جامبو و گونی توسط شرکت پوکه کریمی می‌پردازیم.

کیسه جامبو چیست؟

کیسه‌های جامبو در واقع کیسه‌های پلاستیکی از الیاف پلی‌پروپیلن ساخته شده‌اند که با ضخامت بالاتر و در ابعاد بزرگ‌تر تولید می‌شوند. این کیسه‌ها قادرند موادی از ۵۰۰ کیلوگرم تا ۲ و نیم‌تن از جمله بذر گیاهان، حبوبات، سیمان، پوکه معدنی، گوگرد، قیر، نمک، مواد پتروشیمی، کربنات کلسیم، گچ‌وخاک و ماسه را بسته‌بندی و حمل کنند.

بسته‌بندی پوکه معدنی با جامبو در پوکه کریمی

 نوعی بسته‌بندی پوکه معدنی در ابعاد بزرگ‌تر که جامبو بگ یا جامبو های ۱ مترمکعبی و ۱.۵ مترمکعبی را پر می‌کند و با استفاده از جرثقیل بارگیری و تریلی‌های کفی و لبه‌دار به نقاط مختلف ایران ارسال می‌شود.

ویژگی‌های انواع کیسه جامبو بگ شامل:

وجود تسمه‌ها و دسته‌هایی در اطراف آن است که به‌صورت ۴تایی و ۸تایی به آن دوخته می‌شود.

نوع دوخت این تسمه‌ها و کیفیت آن‌ها با هم تفاوت دارند.

این تسمه‌ها امکان حمل‌ونقل راحت و جابه‌جایی کیسه‌های جامبو بعد از پر شدن را فراهم می‌کنند.

هزینه بسته‌بندی پوکه معدنی کریمی

گونی‌های پر شده از پوکه معدنی با جرثقیل یا لیفتراک بارگیری و از طریق تریلی‌های کفی و لبه‌دار به نقاط مختلف ایران ارسال می‌شود. فروش کیسه‌ای پوکه به‌صورت جامبو نیاز به‌صرف هزینه اضافی برای مشتری دارد که باید این نکته را در نظر گرفت.

حمل پوکه معدنی کیسه‌ای و بسته‌بندی شده

هزینه‌های پر کردن گونی، دوختن گونی‌ها، بارگیری و تخلیه کاملاً بر عهدهٔ خریدار است. ازاین‌رو، توصیه می‌شود که سفارش خود را حداقل یک هفته زودتر ثبت کنید تا هیچ مشکلی در زمان تحویل به وجود نیاید.

در بالای کیسه‌های جامبو ۲ یا ۴ دسته وجود دارد که لیفتراک از این قسمت‌های بسته‌بندی را بلند و جابه‌جا می‌کند. به‌عنوان‌مثال، حمل کیسه‌های جامبو به‌صورت 5تایی یا ۱۰تایی، با استفاده از کاور پلی‌اتیلن و تسمه‌ها، در کمترین فضای ممکن این حجم از محصولات را حمل می‌کند.

مزایای حمل پوکه به‌صورت بسته‌بندی

حمل‌ونقل ساده و آسان در ارسال پوکه معدنی و جلوگیری از آلودگی محیطی، برای مناطق شلوغ و شهری که استفاده از کمپرس پوکه فله‌ای درب ساختمان ممکن نیست، گزینه‌ای مناسب است. این روش از هدررفتن پوکه معدنی جلوگیری می‌کند و برای به‌دست‌آوردن وزن مخصوص بادقت بیشتر و همچنین سهولت حمل به طبقات فوقانی، کارآمد است