برتری پوکه معدنی قروه بر فوم بتن

یکی از ویژگی‌های حیاتی پوکه معدنی قروه، عایق بودن آن است. این نوع پوکه علاوه بر عملکرد عایقی در برابر صدا و صوت، قابلیت عایق‌بندی دما را نیز داراست. به‌این‌ترتیب، در حین اجرای عملیات شیت‌بندی کف واحدها، هم‌زمان با این عملیات، عایق‌بندی صوت و حرارت نیز صورت می‌گیرد.

استفاده از پوکه معدنی قروه در عملیات ساختمان‌سازی به دلیل خصوصیات عایقی آن، اهمیت بالایی دارد. باتوجه‌به هزینه‌های بالای اجرای پروژه‌های ساختمانی، انجام کار بادقت و داشتن اطلاعات کافی از اهمیت بالایی برخوردار است. عدم توجه به این نکات می‌تواند کیفیت ساختمان را تحت شک و تردید قرار دهد.

مواد تشکیل‌دهنده فوم بتن شامل سیمان، آب و مواد شیمیایی حجم دهنده و کف‌کننده هستند. نکته مهمی که باید در نظر گرفت، میزان استفاده از سیمان است. تعداد کیسه‌های سیمان برای هر مترمکعب فوم بتن حداقل باید ۸ کیسه باشد و هرگز نباید از این حد کمتر مصرف گردد. این مسئله بعد از خشک‌شدن کامل و ازدست‌دادن بخشی از رطوبت، ترک‌ها در فوم بتن را به وجود می‌آورد.

کیفیت پایین مواد شیمیایی حجم دهنده یا استفاده از میزان کمتری سیمان می‌تواند منجر به ازدست‌دادن سفتی فوم بتن شود. این موضوع باعث نرمی و سستی فوم بتن می‌شود که با حرکت روی آن، قابل‌مشاهده است و راه‌حلی برای مقابله با این موضوع وجود ندارد.

در طول اجرای عملیات ساختمانی، ممکن است ریزه‌هایی از فوم بتن به طور ناخواسته بر روی کف و سقف واحدها ریخته شود که موقع فوم بتن‌ریزی با آن ترکیب شده و در لابه‌لای فوم بتن قرار می‌گیرند. این مسئله می‌تواند باعث پوکیدگی فوم بتن شود. درحالی‌که با استفاده از پوکه معدنی قروه، این مواد را می‌توان پوشیده کرد.

پوکه معدنی قروه به علت مشخص‌بودن معدنی بودن و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، موجب می‌شود که حشرات موذی و موریانه در کف و سقف واحدهای ساختمانی نتوانند زندگی کنند و به همین دلیل از بین می‌روند.

خلاصه کلام اگر می‌خواهید از مصالح باکیفیت استفاده کنید و طول عمر ساختمان خود را افزایش دهید. همچنین اگر می‌خواهید از هزینه‌های تعمیرات دور بمانید، با استفاده از پوکه معدنی کریمی پروژه ساخت‌وساز خود را پیش ببرید.